PROFILERING VOOR DE ZORG

Door marktwerking is het in de zorg belangrijk om gezien te worden. Maar hoe en met welke boodschap? Blos houdt een spiegel voor om keuzes te maken en succesvol de dialoog met de doelgroep aan te gaan.

MARKTANALYSE VOOR DE ZORG

Eerst denken, dan doen. Om weloverwogen stappen te zetten is betrouwbare en actuele informatie nodig. De investering voor het vergaren van deze marktinzichten werpt op termijn zijn vruchten af.

PROJECTMANAGEMENT VOOR DE ZORG

De zorg staat niet stil. Om voorop te lopen in ontwikkelingen, is commerciële slagkracht onmisbaar. Blos ontzorgt bij het organiseren, voorbereiden, plannen, uitvoeren en afronden van zorgprojecten.

MARKETING + COMMUNICATIE VOOR DE ZORG

Blos houdt zich op strategisch en operationeel niveau bezig met marketing + communicatie voor de zorg.
Dit op het vlak van profilering, marktanalyse en projectmanagement. Wij zijn een ambitieus en veelzijdig bureau en verrassen u graag met onze frisse kijk op marketing + communicatie voor de zorg.

Eileen Thijssen is de eigenaar en drijvende kracht achter Blos. Zij is professioneel, ambitieus, creatief, ordelijk, recht door zee en een echte netwerker. Zij werkte in diverse marketingfuncties binnen de zorg, waarna zij besloot om zich zelfstandig te vestigen om zo voor meerdere organisaties haar kwaliteiten te kunnen inzetten. De afwisseling en eigen verantwoordelijkheid spreken haar hierbij erg aan. Zij weet van aanpakken en complexe processen zijn bij haar dan ook in goede handen. Haar specialiteiten liggen op het vlak van profilering, marktanalyse en projectmanagement voor de zorg. Eileen is Senior Marketing Professional (SMP) en bestuurslid van NIMA Marketing in de Zorg.